Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .

Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

T34

(Jiří Cimbálník, 29. 12. 2008 21:29)

Ta renovace již proběhla na 100% stav v Bratislavě. Fotek je poměrně dosti pro znalce konstrukce ,protože se fotil každý detail. Požádám hl.mechouše aby se sám k tomu osobně vyjádřil - osobně mi spadla čelist nad rosahem prací..

Renovace T34

(Zdeněk, 29. 12. 2008 20:34)

Jirko,tu renovaci dělá někdo u nás ( v republice)?
Kdybys měl časem více foto,rád bych mrknul.Jinak skláním se před tím,kdo toto začal,-čas a hlavně spousta kč. Jinak super stránky,jen tak dál. Zdraví Zdeněk,T813 8x8,BVP DTP,P V3S Štábní.

Ceník OT

(Jiří Cimbálník, 29. 12. 2008 13:22)

Jo kdybyste na nějaký podobný narazil ,tak mi dejte taky vědět ...
Bohužel nic takového jako ceník OT vozů nebo ND neexistuje.ND se dají sehnat pouze na inzeráty nebo výměnou mezi majiteli.

cenik

(petr kolba, 29. 12. 2008 2:01)

prosim nevite náhodou kde seženu cenik na ot64 a nebo ot65 a na který se shání líp náhradní díly prosim na pošli to na email

Hotovo

(Venca, 23. 12. 2008 22:53)

Koncovky dotaženy, kohouty opraveny a hlavy byť jen po 400km dotaženy. Výsledek je téměř stoprocentní - jen mezi hlavou a sacím potrubím to mírně prosakuje, ale s tím už se smířím - sací potrubí jistě nelze dotahovat do nekonečna. Jen jsem byl překvapen, že i po 400km bylo na hlavách co dotahovat.
Díky, s přáním hezkých vánoc všem Venca

únik chladící kapaliny

(Jiří Cimbálník, 15. 12. 2008 9:59)

zkusím takhle na dálku .
Rozhodně na ucpání netěsností vodním kamenem se v provozu motoru nehraje.Při jákémkoliv úniku chl.kapaliny nebo spalin se začíná dotažením hlavy válců momentovým klíčem 71-76nM u studenýho motoru a to každých 1000km do 6000km najetých. Před dotažením se vypouští veškerá chladící kapalina a povoluje matice sacího potrubí .Také výměna origo těsnění hlav. Při tomhle se dělá rovnou nastavení vůle ventilů .Práce pro dva lidi na celý den .Pak dle postup pořadí dotáhnout .Hodně aut to má již z armády přetažený na 110-130Nm a hlava se tím kroutí - po delší cestě je hotovo.
Tak jestli si to tohle vše dělal a voda uniká dál - tak bych odhadl na větší poruchu . Samozřejmně předpokládám ,jak si BRDíka dovezl domu ,veškeré původní hadice ,spony,kohouty vyměněny.

Úniky chladící kapaliny

(Venca, 7. 12. 2008 0:08)

Zdravím všechny veteránysty.
U mého BRDM-2 začla v poslední době prosakovat kaplina v místech, kde jsou do bloku zašroubované koncovky pro hacie, z kohoutu pro okruh topení a na jiných místech. Je to jakoby chladící kapalina rozpustila starý vodní kámen a začala unikat. Zajímalo by mě jestli má někdo zkušenost s utěsňováním v bloku pomocí tech. konopí nebo silikonu. Možná by bylo dobré naplnit okruh obyč vodou - vodní kámen by snad netěsnosti ucpal.
Díky za každý postřeh.

Svíčky UAZ

(Petr, 6. 12. 2008 17:18)

Zdravím, mám prosbičku, jaký mám koupit svíčky do UAZe 452? díky Petr

Poděkování za info k V3S Kvarteto

(Jiří Cimbálník, 28. 11. 2008 18:03)

Moc děkuji za popis téhle verze radiovozu na V3S. Už jenom sehnat nějakou povedenou fotku a má svojí kapitolu.

radiovozy

(Tomáš Janíček, 27. 11. 2008 21:24)

Kvarteto mělo radiovýstroj z Tesly Hloubětín, vysilače Pelikán výst. výkon max.200W, ladění do umělé zátěže, přijímač byl Lambda II s karuselem ladění po délce přijímače, nebo Lambda V. karusel napříč, radiovůz se kompletoval v Tesle Podbaba, podvozek Praga PV 3 S, skříň s kamínky na uhlí, prostorem pro anténní stožár a EC 3,5 kW.

Re: Kryt motoru

(Venca, 22. 11. 2008 22:56)

Ok, dík. Na těchto super stránkách je prostě tolik fotek, že jsem to přehlédl.

A jěště jsem dal na net pro případné zájemce kratičkou publikaci o BRDM-1 a 2 v polštině.
http://rapidshare.com/files/166403380/024_-_Opancerzony_samochod_rozpoznawczy_BRDM.rar.html

Boční kryt motoru

(Jiří Cimbálník, 21. 11. 2008 11:55)

Tak tady : http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/brdm-2-obrneny-transporter/doplnky-a-vystroj-na-korbe-brdm2-rch
je to obrázek č.5 . Když se v boji sundá plátěný obal praporků ,tak dole je třeba odstarnit základnu na bodce . Ta se přišroubuje na ten kryt motoru.
Díky za ten odkaz ,věřím ,že to majitelům pomůže. Já mam vše ruské a tohle v češtině je jednodušší.

Re: Rána z výfuku

(Venca, 21. 11. 2008 2:06)

Díky za radu, nechám motor tedy vždy chvíly vybublat.
Dovolím si vložit odkaz na serwer, kam jsem dal ofocenou publikaci o BRDM-2rch - případným zájemcům stačí stáhnout s rozbalit.
http://rapidshare.com/files/165808749/Obrn__283_n__pr__367_zkumn__transport_r_BRDM-2rch.rar.html

A ještě dotaz: nevíte někdo co má mít brd na pravém bočním krytu motoru?

Radiovůz Kvarteto

(Petr, 19. 11. 2008 19:28)

Pro Jiřího-o radiovém vybavení letectva,do kterého patří i radiovůz Kvarteto se dá hodně dovědět v knize Stanislava Vystavěla"Bez nich by nevzlétli"-ohlédnutí do historie letištního a radiotechnického zabezpečení čs. letectva v období 1945-2008.Knížka je teď v prodeji.Jinak o armádní spojařině od r.1918 existuje publikace"Spojovací vojsko".Není běžně v prodeji,dá se sehnat přes známého v armádě nebo stáhnout z webu ministersva obrany.Nadšencům vřele doporučuji,nic takového u nás zatím nevyšlo.

Rána z výfuku

(Jiří Cimbálník, 19. 11. 2008 18:55)

To svědčí o nastavení bohaté palivové směsi. Rána je to docela efektní u benzívých stojanů :-))
Stačí nechat motor běžet před vypnutím cca 40-50 sekund motor na volnoběh a rána nevyjde a z kontrolovat v jaké pozici je vzduchová klapka.

,,Srřelba" z výfuku

(Venca, 19. 11. 2008 18:12)

Rád bych se zeptal, jestli majitelům BRDM2 taky střílí výfuky po vypnutí motoru. Občas se mi stane, že po zastavení padne z každého výfuku jedna rána.
Díky

Poděkování

(Jiří Cimbálník, 17. 11. 2008 17:26)

Díky za info o radivozech - s těmi názvy dni v týdnu u T805 jsem se již setkal.O tom radiovoze V3S Kvarteto nebylo by více informací ??
Díky

Radiovozy

(Tomáš Janíček, 17. 11. 2008 13:46)

Armáda měla také KV radiovozy R 118 BM + AMUR II a R 105/108/109 v PV3S, podobná nástavba byla R 140, pak radiovůz Kvarteto s vysílačem Pelikán vz. 54/57 přijímač Lambda II. nebo V.také na PV3S. V T 805 byla souprava KV RM 31 + R4 + R5 jako radiovůz Třinec, LA 10. měla v 805 soupravy se jmény Pátek, Sobota, Neděle / zvaná Nedělka/ tam byly RSB 5 + US 9 a VKV souprava RSIU 4, tato 805 měla sníženou nástavbu, sebou vozila EC 3,5 kW. V GAZ 69 pak byla RSB 5, US 9, RSIU 4, NKN aku a dobíjení bylo z dynama GAZu, motor šel ručním plynem držet v dobíjecích otáčkách. do souprav patřil stožár Magirus, antény šikmý paprsek, nebo vertikály různých provedení, popřípadě dipól, tahali jsme jej mezi Magirusem a nějakým stromem, nebo typizovaným stožárem. LR 10 PZ montované v autech již nepamatuji, používali jsme je jenom na pevných stanovištích jako učební stanice. Suoprava měla přijímač, dva nebo tři bloky vysílače a montážní panel s interkomem /elky RL 12 P 2000/ na VKV byly soupravy R 824 a RAS UKV, posléze zařízení BUDA-PEST, také RDS 66,RDM 61. Omlouvám se, je to na doplnění předchozích příspěvků.

9V810M1

(fRYŠTENSKÝ, 6. 11. 2008 16:44)

NEVITE NEKDO CO TO JE?BYLO TO NA PODVOZKU UAZ 452 KASTLE NEMA V ZADU OKNA JEN PRUDUCHY MUZU OPSLAT FOTO NA EMAIL

Pro Draka I

(Jiří Cimbálník, 24. 10. 2008 18:17)

Díky za uznání.Na dotazy k chem.přístrojům budete muset nejspíše k profíkům co s tím slouží. Toto téma zde moc nepiluji,jelikož to nikdo z nás nepotřebuje ..
s pozdravem


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

následující »