Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .

Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

letadla

(růža39, 9. 2. 2008 11:09)

Moc ser mi líbí tyto stránky,na které jsem narazil čirou náhodou,hlavně letadla MIG 21 u kterých jsem kdysi sloužil.Chtěl jsem se zeptat,kdy budou letos bahna.Díky

t-55c

(t-55átník, 8. 2. 2008 18:18)

uvítal jsem fotky t-55c moc me toto vozidlo zajímá

Dobrá práce

(Venca, 26. 1. 2008 21:28)

Díky této stránce s kvalitními fotografiemi 152 mm ShKh jsem si mohl konečně prohlédnout její vnitřnosti, když už se mi to za dva roky ZVS nepodařilo :))

Svíčky

(Jiří Cimbálník, 22. 1. 2008 8:43)

Svíčka Brisk super F15C nebo F17C.Při troše štěstí je možno je koupit i u pumpy.

GAZ 69

(Jozo, 21. 1. 2008 21:26)

Zdravim prosim vas poradte mi kde by som zohnal sviecky na GAZ69 18mm priemer prosim vas ludia pomozte budem moc povdacny dakujem vopred
Moj mail: jozi122@azet.sk

Motyčkovic T

(Karl, 18. 1. 2008 17:20)

Zdravím, jsem překvapen tím pěkným T-34, viděl jsem ho před lety u pana Dr.M., kdy bylo "nikdy neprodejným", za léta dost zašlo ( zrádný kondenzát), ale jak vidím nyní je v dobrých rukou krále Miry.
Holt se někomu daří, přeju mu ho, bude to fuška, ale alespoň není napadeno rukou kutila domácího.
S pozdravem Karl, pozorovatel

Pro Jirku Brďáka

(Jiří Cimbálník, 9. 1. 2008 22:04)

Zdravím
tak zkusím odpověď na tvoje dotazy :svíčky používám české výroby Brisk Super N17YC .Na těhle jsem najel za 3 roky 2800km já osobně.
Netuším ,co myslíš tím nerozhodil diferáky na silnici ? Cestovní pohodová rychlost pro BRDM2 je 50km/h na zadní náhon po dobré asfaltové silnici.V terénu s předním náhonem a s redukci je to 10km/h .V jaké souvislosti je určena 30km/h ??Další varianta je záběh nezajetého OT ,který má velmi malo nájeto kilometrů.Tam může být pro některý režim těch 30km/h.
U benzínu jednoznačně je od výrobce nastaveno oktanové číslo 90. Takže u dnešní pumpy tankovat Speciál 91 a když není adektiva pro ochranu ventilových sedel ,tak dolívat olovo co prodávají skoro na každý pumpě.Benzín 95 souvisel nejspíše s tím ,že v AČR již nebyli vedeny zásoby Speciálu 90 ,tak aby tam někdo v poli nebo začátečník nechrstnul naftu (moc jiný techniky na benzín již v AČR není)tak je tam napis používaného benzínu v AČR. Když je to natural tak na 100% dolít adektivum.Bude to mít i další technický souvislosti ale to při nízkém nájezdu km již nikdo neřešil..
Pošli foto - koncem minulého roku v mém okolí se objevily další čtyři nové BRDM2 mých přátel.

BRDM

(jirka, 9. 1. 2008 17:49)

Ahoj Jirko mám na tebe pár dotazů.
jakou doporučuješ rychlost na silnici abych nerozhodil diferáky v ,autě je psaná max 30km/h
náhrada za ruské svíčky /BRISK SUPER N17YC/je to dobře? U některých brdm jsem viděl nápisy s oktanovým číslem 95 tedy jezdili na Super?
Děkuji za podporu!
ps.brdík jezdí skvěle a doufám,že se potkáme na některém srazu já tedy za nováčka

vojenská technika

(Petr, 1. 12. 2007 23:47)

Dobrý den, tyto stránky sleduju delší čas a jsou opravdu pěkné a ledacos jsem tu i pochytil.Jinak můžete mrknout i na naše stránky www.pldvk.estranky.cz.

Pro Romana a Jana

(Jiří Cimbálník, 22. 11. 2007 12:32)

Že jste fanda MT-LB se ani nedivím - to vozidlo je velmi podařené a do těžkého terénu jedno z nejlepších....Bohužel v ČR se již koupit nedá ,kdo jí má doma asi těžko jí prodá.O řidičském kurzu tanků nebo BVP lze uvažovat tak maximálně v armádě. Ty věci jsou tak komplexní ,jízdy,opravy,údržba,teorie ,že to by asi nikdo nezaplatil a ještě ,,k jakému účelu " ??
Lepší je se domluvit s tím kdo to má doma ,zaplatit mu PHM a ať Vás sveze on sám.
2K12M je zajímavý systém ,zkusím od řidiče 578M2 zjistit a sem na stránky dát nějaké postřehy a popis jak se to řídilo. Já osobně jsem v tomto nejezdil.
S pozdravem Jirka

MT-LB

(ROMAN MYSIK, 21. 11. 2007 19:26)

DOBRY DEN.SOM VELIKEJ FANUSEK MT-LB.NA VASI STRANKE JE SOM NEJAKE NASEL.KDE SA DA ZOHNAT TATO MASINA?JAK SE OVLADA TAHLE MASINKA?A O TAZOCKA DA SA NEKDE V CECHACH NEBO NA SLOVENSKU UROBIT RIDICSKY KURZ NA T-55 NEBO BVP???

2K12KUB

(JAN KACAK, 21. 11. 2007 19:23)

DOBRY DEN.VELMI MA ZAUJAL PLRK SYSTEM 2K12KUB.VELMI MA ZAUJIMAJU VECI OKOLO RIADENIA TEJTO MASINY.MOHOL BY SOM DOSTAT NEJAKE INFORMACIE AKO SA TATO MASINA RIADI?SU TAM VRAJ ZALAMOVACIE RAJCAKY....JE TO PRAVDA?ZA ODPOVED DAKUJEM

Pro St.Vystavěla

(Petr, 14. 11. 2007 17:12)

Dík za doplnění,jsou to pro mě nové informace.Ten Gaz si vezl i baterie a měl vlastní dobíjení,nebo taky vlek s centrálou?Nedovedu si představit jak se to tam všechno naskládalo.Nebyly by fotky?A ještě s tou T 805 jste mi připomněl-nepoužívaly se v nich i soupravy FuG 16?To použití FuG 10 v kačeně jsem taky netušil.Doteď mám v kačenách potvrzené použití směrovek Michael-německý předchůdce RDS-66 Duha a souprav 80WS.a+Mw.E.c nebo Torn.E.b u pozemních sil ČSLA.To by bylo terno kdyby se něco takového dochovalo.Dík za případnou odpověď.

BRDM-odpalovací rampa na praporky

(jirka, 13. 11. 2007 19:49)

chemik bez praporků je jak kačena bez křídel,dělám natom už dost dlouho vnitřek už mám kopletní i hodiny sem sehnal ale jakýsi chytrolín uřízl rampu na praporky a ta mi dává zabrat všem kdo pomůže díky,díky fotky určitě pošlu a kontakt capek.hb@tiscali.cz

Let. radiovozy RAL 0,75t a RAL 1,5t

(Stanislav Vystavěl, 13. 11. 2007 18:12)

Jak je patrné, název vyjařuje zkratky jde Rádiový automobil letectva a u hmotnosti 0,75t: jde o GAZ-69A. radiovou aparaturu tvoří 1 souprava KV rdst celá , tedy 3 bloková R-806 (RSB-5) s frekv. rozsahem 2,5 až 20MHz + příjímač US-9 a VKV rds R-800 (RSIU-3M)s frekv. rozsahem 100 až 150 MHz.
RAL 1,5t je skutečně T 805 a má dvě pracoviště: KV vybavené dvěma R-806 + 2x US-9.
V počátcích padesátých let byla používána kořistní, u nás označovaná LR 10(FuG 10) s tím, že většinou pouze bloky SK/EK 10 (krátkovlnné).
Pracoviště VKV bylo vybaveno rdst R-800 (RSIU-3M)a dálkovým ovladačem. Zdrojem je EC na přívěsu K 1.

Pro Tondu

(Petr, 10. 11. 2007 23:10)

Tak to mi Tondo spadla brada,dík za novou informaci.RSB a US-9 trochu znám,US-9 jsem vlastnil.Pokud vím tak US-9 je kopie amerického přijímače BC-348.Myslím že tato souprava se používala i v civilních dopravních letadlech,v Gazu bych to teda nečekal a v té době taky ne,myslel jsem že to vyřadili dřív.Ani o vybavení T 805 touto sestavou jsem neslyšel.Nějakou literaturu k RSB a US-9 jsem měl ale byly to nekvalitní kopie,pochybuji že by to šlo slušně oskenovat.Pokusím se to najít.V každém případě děkuji za zajímavou informaci.

Radiovozy GAZ 69 v ČSLA

(Tonda, 9. 11. 2007 16:47)

Petře,
před léty (1968-9) byl v Bechyni viděn GAZ69 s TX R-805 (RSB) a RX US-9. Jmenovalo se to RAL 0,75t.
Šlo tedy o leteckou KV radiostanici s výkonem cca 120W. Fotku bohužel nemám.
Mimo RAL 0,75t byl i RAL 1,5t. Ve (vysoké) skříni T805 byly dva TX RSB a RX US-9.
Jestli máš o těchto RDST nějaké informace nebo fotky, budou vítány.

Zdravím, Tonda

Návštěvní kniha

(Jiří Cimbálník, 7. 11. 2007 17:36)

Velmi se všem omlouvám,ale tuto kapitolu si našel nějaký idiotský program co rozesílá reklamní co-shit a věčne to sem cpe.Ćas od času to bude mimo provoz.

Díky J.Cimbálník

Pro Petra

(Jiří Cimbálník, 25. 10. 2007 9:30)

S tím RM31 Třinec jsem si to myslel ,ale bylo to nejbližší tomu tématu co mám doma.Je dobře ,že se někdo o takové skorozapomenuté mašiny zajímá...K tématu GAZ 69 píše dost lidí svoje zažitky,názory ,ale kvalitní foto vozu v původním stavu n.....:-(
S pozdravem Jirka

Radiovozy GAZ69

(Petr, 24. 10. 2007 21:57)

Díky Jirko za nabídku ale RM31 Třinec v T805 je něco úplně jiného než myslím já. Nevím proč se toto označení používá pro dvě spoj. sestavy.Já mám na mysli vševojskovou stanici zaváděnou od počátku 50.let.Byla to česká konstrukce a skládala se ze základní krátkovlnné stanice a spousty příslušenství,které umožňovalo variabilní použití u všech zbraní.Rozlišují se verze RM31P-pěchotní,RM31A- automobilní,RM31T-tanková pro T34,RM31S-pro samohybné dělo SU100.Dnes jde o pozapomenutou záležitost,stanice se příliš neosvědčily ve tvrdém provozu.Tyto verze mám téměř pohromadě,velký problém je shánění příslušenství,protože tyto stanice přešly do Svazarmu,odtud mezi radioamatéry a pro ty bylo příslušenství nepotřebná přítěž,která se vyhazovala.Literaturu ke stanici mám originál,jde mi o předpis na použití soupravy v Gazu.Snad se něco objeví.Nějaké fotky R3AT vyhrabu,pokud bys měl zájem tak i té stanice o kterou mi jde.Abych zase nezapomněl,můj mail je petr.dl@centrum.cz.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

následující »