Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .

Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Pro vojenské nadšence

(Jiří Cimbálník, 10. 2. 2007 21:09)

Díky moc za chválu - mám další motivaci. Skromně se taky počítám mezi vojenské nadšence.

S pozdravem Jiří Cimbálník

poděkování

(vojenský nadšenec, 10. 2. 2007 19:21)

díky moc že ty to stránky jsou je to jedna z mála věcí které internetu chválím .

Pro p.Jobánka

(Jiří Cimbálník, 9. 2. 2007 20:50)

V minulém roce 2006 se v inzerátech na internetu pohybovala cena BRDM-2 v dobrém stavu od 100tis do 200tis Kč. Letos budou jistě dražší jelikož z armády už nebude nic !
Díky za hodnocení. J.Cimbálník

BRDM

(Zdeněk Jobánek, 9. 2. 2007 20:42)

Zdravím, ád bych se zeptal, jak se pohybuje cena BRDM v rozumném stavu? Díky.

Jinak musím pochválit stránky:)

Pro p.Martina

(Jiří Cimbálník, 4. 2. 2007 1:03)

Dobrý tip - mam k němu spoustu materiálů,návod ale fotky žádné.Nebyl to tak v ČSLA rozšířený typ a z mého okruho ho nikdo nemá :-(( Viděl jsem kdysi dávno film z vojenských zkoušek OT-64 a jako porovnávající typ byl BTR-60. Na spolehlivost motoru odešel v polovině testů.
S pozdravem J.Cimbálník

moc pěkné

(Martin, 3. 2. 2007 11:32)

Opravdu moc pěkné , škoda že v kolové a obrněné technice chybí BTR- 60

pro p.Dolina

(Jiří Cimbálník, 2. 2. 2007 13:49)

Díky za pochvalu a snad se Vám to bude líbit i nadále.
S pozdravem J.Cimbálník

Stále super!!

(Dolin, 31. 1. 2007 17:32)

Fakt stále parádní web!!!

Pro p.Mariana

(Jiří Cimbálník, 16. 1. 2007 9:34)

Díky moc za Vaše vzpomínky na 9P133.Vzpomněl byste si na nacvičovanou taktiku v poli ? Bylo to jen použito pro obranný boj ,v druhém sledu nebo ve výsadcích v týlu ?
S tou rychlostí je to naprosto reálné ,rch s věží letí po dostatečním rozjezdu 100-110 km/h a 9P133 bez věže to musí být znát...
Baterie jsou dnes již jiné a vyndavání bater.jsem za 2 roky neprováděl :-)) S tím přístupem k agregátům naprosto souhlasím ale už jsem si zvykl..
Díky moc za zprávu - J.Cimbálník

9P133 s 6 x PTŘS 9M14P

(Marian, 15. 1. 2007 14:38)

vďaka za pekné fotky a detaily, idem si stavať model a po 20 rokoch sa ťažko oživujú detaily. Pred 20 rokmi som bol záklaďák v Martine na voj. učilišti. Najprv som bol v kurze v Hodoníne za vodiča a potom som sa naučil streleckú časť a na voj. učilišti som chodil s BRDM 9P133 s 6 x PTŘS 9M14P na výuky výzbrojárov. Keď mali maturity, tak som im simuloval rôzne poruchy (vytiahnutý konektor...). Na Lešti som s tým 2x strielal. Z Martina sme chodili na vagónoch a späť po vlastnej osi. Rýchlostný rekord bol 115 km/h na rovnej betónke do Martina. Bol to (je to) super stroj, za 1,5 roka, čo som sním jazdil žiadne problémy. Až na jednu: naraz nešla radiť myslím 3-ka zdola nahor, iba zhora nadol. Na rot-ke prehlásili, že je asi vadná prevodovka. No na moje veľké prekvapenie to bol iba uvolnený šroub na tiahle k prevodovke. Jediné, čo je na BRDM zlé je prístup k veciam. Nie všetko ide otvoriť, alebo v prípade poruchy demontovať iba tak, niekedy je nutné odmontovať kopu iných vecí naokolo. PS: Aby som neprišiel o kríže pri vyberaní batérie (super uloženej - utopenej vedľa motora), tak som pod ňu namontoval držiak, ktorý ju zdvihol o cca 30 cm vyššie.

9P148

(Martan, 8. 1. 2007 15:13)

Měl jsem velmi osobní zkušenost - byl jsem u nich v Lešanech od jejich zavedení až do předání na Slovensko.

Pro p.Martan

(Jiří Cimbálník, 8. 1. 2007 10:29)

Super - díky za doplňující informace kromě suchých TTD. Opravím údaje. Měl jste nějakou osobní zkušenost se službou nebo provozem 9P148 ???
S pozdravem J.Cimbálník

Poznámky k 9P148 - doplnění

(Martan, 7. 1. 2007 23:57)

Ještě jsem zapomněl na jednu opravu - k předávání povelů na PTŘS neslouží optický kabel, ale "klasická dvoulinka".

Poznámky k 9P148

(Martan, 7. 1. 2007 23:50)

Zdravím,
s velkou radostí jsem si prohlédl fotografie mého oblíbence PTRK 9P148, ale už méně spokojený jsem byl s jeho popisem. Obsahuje nepřesnosti, které bych rád uvedl na pravou míru a trochu je doplnil:
Standardní střelou byla 9M113 s účinným dostřelem 75-4000 m. Doplňkovou pak byla střela 9M111M, případně se dala použít i střela 9M111. Jejich dostřel byl 75-2500 m, resp. 75-2000 m. Střely byly přepravovány na:
a) odpalovacím zařízení - 5 ks
b) nabíjecím zařízení - 5 ks pouze 9M113
c) bočních držácích - 2x5 ks v kombinaci 5 ks 9M113 a 5 ks 9M111M
PTRK neměl vlastní naváděcí zařízení, ale k jejich navádění sloužilo odpalovací zařízení 9P135M se zaměřovacím přístrojem 9Š119M1 a dalšími zařízeními, která byla nutná pro střelbu z vozidla. OZ 9P135M a některá další zařízení bylo možno vyjmout z vozidla a jejich sestavením vznikl standardní přenosný PTRK 9K111 (včetně obalů apod.).
PTRK byly ve výzbroji protitankového pluku v Mostě a od r.1987 i protitankového pluku v Lešanech. Po rozpadu byla část PTRK předána na Slovensko.

Super!!!!

(CraneDriv3r, 4. 1. 2007 14:23)

Vase stranky jsou uzasny moc se mi libi nejen pro skvele texty k uvedene technice,ale hlavne dou vase obrazky na plochu u pocitace!!!
S pozdravem vas navstevnik

Pro p.Romana

(Jiří Cimbálník, 1. 1. 2007 12:45)

OT-64 se více zabýváme na www.1rota.com Jelikož už lidí ,kteří provoz znali důkladně ze služby ,moc není,nezbývá než sehnat veškerou literaturu s technologickými postupy a jet podle nich. Není to levné ale levnější než oddělat nějaký ND ,který se již nesežene.
Jelikož hmotnost OT-64 je 13 000kg a více - je stav s mýtným jasný.Osobně budeme již vše řešit přepravou na kamionéch na akce. Ty veteránské SPZ od příštího roku budou zase komplikovanější.
Jinak pokud budete mít další dotazy ,piště klidně na brdm2@seznam.cz . Díky J.Cimbálník

OT-64

(Roman, 31. 12. 2006 13:46)

Jasně,co takhle trochu sepsat pravidelné úkony údržby a někam to sem vrazit na stránky?Třeba by to nám začátečníkům pomohlo.Ostatně čím víc jich bude v soukromích rukou tím lépe.Nevíte náhodou co OT a mýtné na dálnicích?Jinak to je můj poslední příspěvek nechci vám to tady zahltit :o)

Pro p. Romana

(Jiří Cimbálník, 31. 12. 2006 12:27)

Snad už ne.. S těmi fotkami ze cvičení je to hodně o náhodě a někdy ve stylu 601.sk :-))Ale v současné AČR bohužel mizí technika co nás zajímá a mírové mise jsou jiné téma..Takže už jenom fandové a nadšenci se svými hist. vozy
OT-64 mame doma cca již 10let a je to Pan AUTO!!!Ale potřebuje zázemí a hodně času.V Novém Roce 07 má se konat někde u HK sraz kolových OT-64 a BRDM2 z celé ČR ,tak tam se uvidí jaká bude jejich budoucnost.
S pozdravem J.Cimbálník

To jsou věci

(Roman, 31. 12. 2006 12:17)

koukám že ten hacker tady pořád řádí :o)))

OT-64

(Roman, 30. 12. 2006 20:32)

Jinak se co nevidět přidáme k rodině cicilních OT-64.Možná už koncem ledna bude na dvoře .


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

následující »