Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .

Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Pro Jirku

(Jakub, 6. 1. 2012 13:26)

tady je!!!
http://auto.bazos.cz/inzerat/13596539/praga-v3s-Av-3.php

Re: Pro Jirku

(Michal, 27. 3. 2012 12:13)

http://auto.bazos.cz/inzerat/15046683/Praga-v3s-Av-3.php

Praga V3S POD

(Michal, 1. 2. 2012 12:24)

Dobry den,

ja viem kde sa nachadza plno vybavena Praga V3S POD, km 89!!!!, prosim zachrante ju pretym ako ju daky drevorubaci rozoberu. Mam aj fotky je ako nova!

Weissercherokee(ät)t-online.de

Informacie Praga V3S

(Michael , 1. 2. 2012 12:21)

Dobry den,

som si kupil (konecne) Praga V3S, cislo ramu je 8051441, rok vyroby je 1993, viem ze to neni "original" rok vyroby ale kedy bola po go.

Vie my dakto pomoct kedy bola naozaj vyrobena?

Dobrá stánka

(Sokky, 9. 12. 2011 14:30)

Chci pochválit tuto bezva stránku o dobrých armádních strojích. Potřeboval jsem najít nějaké zajímavé informace a našel. Od ledna nastupuji do Vyškova na výcvik a pak se budu zabývat opravou ženijní techniky a zde jsem našel užitečné informace. Jen tak dál, je to tu super.

skříň od laboratoře

(Lucka, 3. 12. 2011 13:34)

Dobrý den, máme skříň od laboratoře z V3S jako skládek pro skauty a schovávačku, když prší. Musíme odstranit stůl ? - je to asi azbest? Teď se všude píše, jak je jedovatý...Děkujeme za radu.

Nezávislé naftové topení

(SDH Brno Vinohrady, 11. 1. 2009 18:45)

Děkuji vám velmi za zveřejnění kompletního návodu na topení X7-1M máme ho sice v 12V, ale konečně se s tím hneme z místa. Nevěděl jsem kde bych ten návod mohl sehnat a díky vám už ho máme.
Za Sbor dobrovolných hasičů v Brně Vinohradech
náměstek starosty SDH Loucký Michal

Re: Nezávislé naftové topení

(Filípek, 7. 11. 2011 16:04)

Ahoj nemáte někdo zkušenosti z provozu přídavného topení X7-1M 12V nebo 24V je to stejné. Mám na něm zvláštní závadu a né ji pořád vyřešit :-(. filipekford@email.cz.

polní kuchyně PK26

(Ondra, 6. 10. 2011 14:48)

Pk-26 z armády, topeniště pouze natřeno základovkou, je kompletní, tyče na vytahování kotlů, kola, nožky, tažné. Várnice jsou čisté,chtěli by vypláchnout maximálně. Více info po mailu,telefonu. Lze tahat za v3s, uaz, gaz atd.Cena 22000,-. mohu dovézt na vozíku k Vám. foto na požádání, andre-andre@seznam.cz, 604509762

BRDM-2rch

(V. Kubánek, 19. 9. 2011 13:18)

Toto vozidlo jsem mněl pod palcem, jako Náčelník chemické služby" 1. tankové divize. Opatrujte ho.:)

OT64

(Václav Jech, 24. 8. 2011 15:21)

Koukám na fotkách , že jste na Slovensko jeli s OT64 po vlastní ose . Neměli jste poruchy jako když jeli vojáci z Hodonína do Prahy hlídat Svobodnou Evropu ? Co si pamatuju z vojny některý jezdily bez problému a některý se opravovali od den.

Re: OT64

(Jiří Cimbálník , 25. 8. 2011 12:46)

Děkuji za dotaz - o té cestě na Slovensko mně napadá sestavit samostatnou kapitolu . Provozní závada se přece jenom objevila - cca po 150km .Těsnící O kroužek v pracovním valečku spojky toho měl dost a řekl si o vystřídání . Za 2,-Kč koupeno v Havlíčkově Brodu a po montáži pokračovala mise.Sebou je třeba mít poměrně dost speciálních věciček , který se po cestě neseženou a ve spřátelených útvarech je neseženete . Od zastávky v HB již nic - najeto cca 900km za týden. Jinak před výjezdem 2 měsíce každý večer v tom zabořený :-) Ale stalo to za to...

hledám kamaráda býv voj zákl.sl

(ladislav@1946@seznam.cz, 17. 8. 2011 7:06)

Touto cestou se snažím najít kamaráda,vojaka zakl.služ.toho času žižkovy kasárny Hradec Králové v r 1966řid pv3s av3 číslo 14-27-76.bydlel kdysy na slovensku .jméno VILÉM bydliště.pravděpod.Sladkovičovo--Galanta

Vt-55A pro Pítra

(Jiří Cimbálník, 24. 9. 2010 15:02)

Tak to je velmi zajímavá otázka - ten slovní obrat ,,pro celkovou pomoc lide" je určitě myšleno při nějaké živelné pohromě ?? Tank jak obrněné vozidlo tak jeho varianta vyprošťovací VT-55A byla vymyšlena hlavně pro boj za studené války a jeho využití v civilu je víceméně nouzové . Skládá se z enormních provozních nákladů,údržby, přepravy , parkování a hlavně ve vycvičené osádce , která ví co harapák zvládne a co ne .. Aby taky těm ,,lidem pro celkovou pomoc " nezůstala 40 tunová zátka uprostřed zdemolované obce s kterou již tak moc strojů nehne.
Bohužel nevím kdo pro tyto účely v ČR takovou techniku prodává nebo zapůjčuje. Byť myšlenka je to šlechetná

Re: Vt-55A pro Pítra

(Jaroš Karel, 28. 7. 2011 10:40)

Dá se daný zážitek zakoupit ve slevě třeba na www.vyberslev.cz ? Dík za info. K. J.

Re: BVP

(Jirka, 26. 2. 2011 17:28)

napište na VP90@seznam.cz a udejte telefon díky

neukřižovat prosím!

(Jan, 21. 4. 2011 20:31)

Ahoj, rád bych si koupil BRDa, mám možnost ho dovízt z kovošrotu, je takovej dost opršenej a má po smrti motor. Když tak čtu o té spotřebě tak jsem i docela rád. Dal bych tam nějakýho slušnýho diessela a bylo by . Ale zeď ta otázka, nemáte s tím někdo zkušenost? Nejde mi ani tak o originalitu jako spíš o kvalitu a užitný vlatnosti stroje. Dík Jan

Re: neukřižovat prosím!

(Sydny, 9. 6. 2011 14:06)

Co jsou užitné vlastnosti stroje? Překopat na jaký motor máte v plánu? Myslím že v poměru doba práce,příprava na přestavbu atd nevím jestli není lepší pro nový motor a jezdit s rozumem,sice ne často,ale jezdit...záleží na fin.situaci....pokud chcete poradit co tam dát napište na andre-andre@seznam.cz

ČSAB 4-3/1-400/231 + vojenské polní kovárny.

(Zdeněk, 27. 5. 2011 21:04)

Ahoj,
sháním podrobný manuál i zkušenosti k elektrocentrále
ČSAB 4-3/1-400/231
a veškeré materiály o vojenských polních kovárnách.
Pište na zdeben.kovarna@seznam.cz.
Díky ! Zdeněk

Žiješ ještě?

(vz.60, 28. 4. 2011 22:38)

Ahoj Jirko! Žiješ ještě? :-)


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

následující »