Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .

Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Žiješ ještě?

(vz.60, 28. 4. 2011 22:38)

Ahoj Jirko! Žiješ ještě? :-)

Re: Žiješ ještě?

(Jiří Cimbálník , 29. 4. 2011 9:24)

Zdravím vz.60
žiju nicméně jsem v poslední době značně časově vytížen . Kromě zaměstnání a rodiny se po večerech věnuji opravám a laděním dvou vozů BRDM2 a OT-64 , abych mohl někam vyrazit na výjezd s přáteli . I Na těchto stránkách jsem také ve skluzu , nicméně nového materiálu mám poměrně dost.
Jak se daří Tvému věrnému druhu vozu UAZ 469 ??

sraz vojenských vozidel ZEBÍN 2011

(Pert, 29. 4. 2011 7:31)

ahoj,
sraz vojenských vozidel 4.-7.srpen, ZEBÍN 2011, jedete někdos něčím větším?
v bývalém VVP je možno jezdit i pásovou technikou ;-)
http://www.kvvjicin.cz/

všechny zdraví fanda vojenské techniky

ot 65 FUG

(Petr, 27. 2. 2011 2:02)

kolik stojí takovej fug při plné výbavě a kolik takovej střed děkuju za odpověd můj email je p.kolba@seznam.cz předem děkuji

Re: ot 65 FUG

(Zdeněk, 7. 3. 2011 20:56)

Dovolím si odpovědět za majitele stránek - Jirka doufám promine,ono už vůbec sehnat FUGa je umění,nebyl jich tolik jako BRDM, a komplet je to nesehnatelné,co jen vím,tak před pár léty šel jeden z Blanenska za 300 000 (neověřeno!) sběrateli na Opavsko - to jen pro představu. Zdraví Zdeněk.

Maskovanie techniky

(Jozef, 17. 2. 2011 19:12)

Nazdar, zháňam nejakú dokumentáciu alebo obrázky ako sa majú vykonávať deformačné nátery (maskovanie), na techniku BVP-1, UAZ-469, P-V3S valník s plachtou, T-815 valník s plachtou, potrebujem to nevie niekto o niečom ??? Dík

VT-55A pro Pítra

(Tomáš, 19. 1. 2011 15:59)

Dobrý den,dočetl jsem se tu, že sháníte nějaký vétéčko. Jedno jsem našel na strákách excaliburarmy asi ve skadišti v Přelouči, je to VT-55 a i VT-34, ale nevim v jakym jsou stavu. Cenu jsem nenašel, ale pár fotek tam mají. Stačí se podívat.

Dotaz

(Kameron, 5. 1. 2011 13:06)

Zdravím chtel bych se zeptat kde bych nasel ,nebo aspon jak je oznacene atomaticke dofukovani kol u BRDM. Děkuji

Re: Dotaz dofuk pneu BRDM2

(Jiří Cimbálník , 6. 1. 2011 9:08)

České označení je CHP (centrální huštění pneumatik)a automatický systém to zcela není . Je třeba otevřít ručně kohouty,nastavit požadovaný tlak a hlídat dosáhnutí v soustavě. Na ovládacím kotouči je anglické označení ,,Deflation" což je vypouštění a ,,Inflation" je pro dofuk. Je to celé vlevo od řidiče.

Polsko

(Mirek, 1. 1. 2011 15:19)

V polsku skutečně nedávno několik ještěrek prodávali - na Allegro.pl. Jinak technika se dá koupit třeba tady http://pojazdy.wojsko.com.pl/ Ceny jsou pořád dobré, ale ještě cca před rokem byly poloviční. Poláci hodně zdražili, protože to tam bylo super levné a překupníci to začali odtamtud tahat. Například většina techniky na armypoint.cz je z Polska. Nedávno se tam dal sehnat SKOT kolem 80.000,- v super stavu. Zil 157 za 40.000,- T55 za 200.000,- a podobné ceny... BRDM jsou tam také už drahé, ale krásný Brd ještě nedávno do 100.000,- dnes skoro dvojnásobek. Ale pořád jsou levnější, než u nás.

,,to chápu "

(Jiří Cimbálník , 12. 12. 2010 19:50)

Děkuji za dotaz ke často poptávané spotřebě BRDM2 .
Údaj 80l let.-90l zim. je norma spotřeby PHM z ČSLA pro vozidlo provádějící úkol . Jízda po silnici za ideálních podmínek za konfliktu jako cíl pro letectvo - hahaha! Bude převažovat jízda na redukci na dvojku a na neznámem terénu s podhuštěnými pneu do 20km/h a jestli jste urazil za den v terénu 100km v takovém režimu ,tak jste viděl palivoměr jak vteřinovku hodinek. Pokud je v činnosti veškeré zařízení průzkumu u chemika ,tak je třeba držet vyšší volnoběh aby se dobíjeli baterky vozu , které živí vše na palubě . Nehledě na prohřátí motoru před výjezdem . A jako další bod seřízený chod motoru u BRDM2 v dnešní době je vcelku vzácnost . Po silnici když už se všechno prohřeje a vozidlo jede do 50km/h není problém spotřeba 30-34litrů , ale než tohle nastane..V ČR je tak cca 5 vozů BRDM2-rch v dokonalém technickém stavu ,100% výbavě ,plně funkční a nejsou dojebaný nějakýma dodělávkami ,který kazí původnost tohoto vozu.Od toho se také odvíjí cena.Viděl jsem i vůz za 400tis Kč.
Ten příspěvek níže ohledně techniky z Polska jsem neodstranil - není vulgární ,neuráží a jestli tomu někdo uvěří a zkontaktuje autora je to jenom na něm . PLdvK se mohli do Polska dostat přes nějakého překupníka - v Chomutově koupil fanda PLdvK z Německa. Vše je dnes možné.

to nechápu

(BRDM-2, 12. 12. 2010 10:25)

A autor příspěvku s nadpisem technika je asi taky tak trochu fantasta ne?Nevim o tom,že by někdo prodával gtsm za 60 000 dovolte abych se tomu opravdu zasmál :-D a dále nevim,jak ste si mohl dovést z Polska PLDVK 53/59 když v polsku je neseženete,protože je nikdy neměli ve výzbroji :-) prosim vás nedělejte z lidí blbce.:-)

to nechápu

(BRDM-2 ., 12. 12. 2010 10:18)

Zdravim.Někde dole sem se dočetl,že uvádíte spotřebu brda 80-90l Tak to v tom vašem brdu máte asi 2 motory.Já jezdim s brdem dost často a spotřebu max do 50l a to už je fakt max.Tak teď fakt nevim,kde je chyba....A hezký plně vybavebý brd se dá sehnat do 200 tisíc,ale musí člověk pohledat a počkat si.Za 300tis je to v dnešní době naprosto neprodejná věc....Jinak hezké stránky

PV3S - klub

(Jiří Macek, 11. 11. 2010 14:09)

Hlubokou poklonu a dík Jirkovi Cimbálníkovi za snahu, vytrvalost a čas, který věnuje těmto pěkným stránkám! A pro ostatní uživatele: nemáte někdo příručku o používání a výbavě spec. nástavby PV3S - Klub? Alespoň kopii, CD a pod. Díky.

Pro Jirku

(Jiří Cimbálník, 29. 9. 2010 12:24)

Děkuji za hodnocení a Tvůj příspěvek .

Smekám

(Jiří Vaňátko, 25. 9. 2010 17:17)

Tedy Jirko , smekám před tímto webem, na který jsem se dostal náhodou a nemohu se od něj "utrhnout".Oživil ve mě vzpomínky na ZVS v letech 1985-87. Narukoval jsem na PŠ RVD do Senice nad Myjavou, absolvoval cvičení ve VVP Lešť jako osádka radiovozu RM-31 Třinec, po ukončení PŠ převelen k baterii velení RVD Karlovy Vary do funkce velitel družstva- velitel VŠOT64 provozní uloženky , která jak píšete v článku o "uloženkách" jezdila jen na cvičení a poplachy.... Většinu času jsem "fungoval" jako osobní spojař náčelníka RVD karlovarské divize. Diky tomu jsem se setkal se spoustou techniky jak spojovací, tak dělostřelecké... i té která nebyla běžně k vidění. Měl jsem možnost srovnat výcvik u běžných "bigošů" z kterých by "nepřátelé ze západu" museli mít opravdu radost s elitním SRMO disponujícím taktickými raketami.A hlavně zážitky z cvičení a řízení paleb. Dodnes mi naskakuje husí kůže při vzpomínce na řp v VVP Hradiště kdy nám nad hlavami svištěly salvy z RM 70 a 152mm ShKh při nácviku nepřímých paleb a my trnuli hrůzou jestli někdo nezpackal náměr..... A nebo když se nám při zimním vyvedení otočili nějaký bigoši s BVPéčkem na spojovacím uzlu, kterej nebyl díky promrzlé zemi dostatečně ukryt v zemi a spojaři do rána běhali se špulkama PK2 aby to dali do hromady....Zkrátka vojna byla krásná, ale krátká :o)))
Dík za tento nádhernej web
Jirka

Tank

(Pítr, 23. 9. 2010 21:03)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se dá někde sehnat vyprošťovací tank (ne na komerční účely, ale pro celkovou pomoc lidem) Dík za pomoc

Pro Zdeňka

(Jiří Cimbálník, 6. 9. 2010 9:00)

Věřím , že by pomohlo více lidí kdyby měli možnosti a informace co zrovna oni mohou poskytnout. Současný stav ve společnosti v ČR je napnutý a ještě přijdou kroky vůči hasičům,policajtům,vojákům bez kterých se v těch katastrofách obyvatelé neobejdou . Né každá osada má takový sbor dobrovolných hasičů , kteří budou bojovat za rodný dům zdarma.
Tankový den Lešany letos mně překvapily akčním tankovým programem a počasí dodalo ten správný adrenalin .Fotek mám spoustu a průběžně je budu umisťovat , ale IS-3 byl nej....

Raspenava

(Zdeněk, 5. 9. 2010 20:53)

Ona morální podpora je spíše podporou na prd,nicméně obdivuji toho,kdo je ochoten dnes pomoci druhému.Jinak super fotky těžkého tanku z Lešan,letos jsem se tam nedostal,neboť náš velitel z Boskovického sedmizubce slavil 60,tak jsem spolu s ostatními bojoval na jiném kolbišti...
Zdraví Zdeněk

Povodně Raspeneva 2010

(Jiří Cimbálník, 18. 8. 2010 14:22)

Díky Zdeňku za podporu . Zvládnout se to na báječných strojích V3S dalo - ale ty místní obyvatelé to nebudou mít jednoduché při obnově .... Jirka


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

následující »