Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .

Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

BAHNA 2009

(Jiří Cimbálník, 26. 6. 2009 10:31)

Bohužel k mé velké lítosti jsme se letošních BAHNEN nezúčastnily né naší vinou . Týden před akcí přišel od organizátorů STOP.Jelikož bylo vše od nás již v plném proudu ,zvoli jsme náhradní lokalitu a ten týden jsme si parádně užily na tankodromu jinde. BAHNA už asi nebudou takový jako dříve , nicméně je to asi přirozený vývoj. Naštěstí těch opravdu kvalitních srazů pro původní techniku v ČR přibylo , tak to zas není taková díra. Škoda

Bahna 2009

(BLAŤÁK, 25. 6. 2009 13:37)

Byli jste letos na BAHNECH ? Nikde jsem tam nezahlédl Vaši techniku BRDM a OT64 . Bylo toho tam teda dost málo....

Brněnská divize

(Jiří Cimbálník, 4. 6. 2009 23:14)

Udělám vše proto aby to byla perfektní mise a uvidíte co ty mašiny dokážou !

brdm-2 rch

(hlavas+sedlacek brno, 3. 6. 2009 20:16)

nazdarek juro cimbalnik uz se nemuzeme dockat toho 11 na ten sraz stroj je pomalicku nachystany a dovezeme i dobrou slivovicku z Moravy

VYUKOVE OBRAZY

(PETER, 3. 6. 2009 20:01)

DOBRY DEN.NEVIETE O NEJAKEJ STRANKE KDE BY SA DALI STIAHNUT VYUKOVE OBRAZU ROZNE REZY KU PASOVEJ TECHNIKE?S POZDRAVOM PETER

vlaječky

(Jiří Cimbálník, 31. 5. 2009 12:58)

Ty vlaječky - obtisk mají rozměr 14cm. Každé políčko 7 cm. Udělají to v každé reklamce.

Vlaječky

(Tomíáš, 31. 5. 2009 12:06)

Ještě se chci zeptat kde by se dali kopit kulaté vlajky na dveře pv3s a jestli někdo nevíte přesný rozměr vlajky na těch dveřích.Díky moc

ARS-12

(Tomáš, 31. 5. 2009 11:24)

Zdravim pánové shánim na ARS-12 nahoru na nádstavbu ty soudky co v nich bylo odmořovadlo a ještě na přední rampu,která sloužila k umývání silnic takové ty šroubovací tysky.Pokud o něčem takovém víte prosim dejte vědět.Diky moc

Tankové věže T-55AM2

(Jiří Cimbálník, 30. 5. 2009 15:02)

Nachazejí se již v hutích. Kdyby Vám z toho někdo odšrouboval jen matičku ,měl by asi problém se smlouvou o odzbrojení :-)))

tankove veze T-55AM2

(martin, 29. 5. 2009 17:10)

DOBRY DEN PROSIM VAS KDE SA NACHADZAJU TIE TANKOVE VEZE? ZBIERAM VOJENSKU OPTIKU A HADAM BY SA DALO NIECO ZACHRANIT.AK BY STE POTREBOVALI PORADIT VO VOJENSKEJ OPTIKE CI UZ PARAMETRE, OPRAVY A TAK RAD VAM POMOZEM. S POZDRAVOM MARTIN SIVÁK

akce

(pv3s team Týn nad Vltavou, 26. 5. 2009 17:00)

Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat zdali nepodnikáte nebo nevíte o nějaké akci, kde bychom se mohli zúčastnit s naší pv3s? Jezdíme na Bahna, i letos se chystáme a rádi bychom navštívili další podobné akce. Jde nám především o jízdu v terénu...;) Díky za odpověď

T813

(Jiří Cimbálník, 26. 5. 2009 8:52)

Myšleno - abyste mohl zažádat o testaci a následně vydání veteránských RZ !!! , musí ta TATRA T813 mít tech. stav na 100% a renovace takového vozu z vraku je velmi časově náročná.V mém okolí se několik přátel do toho pustilo s různým výsledkem.Svobodný veteránista bude mít velkou časovou výhodu :-)))
Perfektně zrenovovaných T 813 8x8 bude v ČR asi tak do deseti ks....

T813 8x8

(Pan Novak, 25. 5. 2009 22:31)

aha no nejak sem nepochopil jak myslite ze na tom nic netrva 5min to nechapu priklad jo posledni vetou jste mne pobavil :-).

T813

(Jiří Cimbálník, 24. 5. 2009 18:47)

Klasické SPZ už asi těžko. Nicméně pokud jste člen veteránského klubu a vůz je rekonstruován do původního historického stavu ,můžete zažádat o veteránské registrační značky. Každý rok testaci stavu a zaplacené povinné ručení. Provozní náklady jsou značné a nic tam netrvá pět minut .Ideální pro svobodné :-))

T813 8x8

(Pan Novak, 24. 5. 2009 9:21)

Dobry den mohu se zeptat jestly se da udelat na vyrazenou tatru 8x8 Spz??? je to nebo ne???

Pekny den preje Pan Novak

Dokumentace

(Jiří Cimbálník, 22. 5. 2009 22:08)

Děkuji za hodnocení - jestli mohu požádat , když někde najdeš takové soubory - dej prosím vědět !

dokumentace vojenské techniky

(Petr, 19. 5. 2009 13:43)

Ahoj, jsem nadšenec do vojenských vozidel, zatím však žádnou techniku nevlastním. Nevíte někdo prosím, kde bych našel nějaké pdf soubory servisních manuálů, katalogů ND, návodů k obsluze apod. např. vozidel OT-64, ZIL 131, TATRA 813, BRDM ... aj.
díky moc.

Jinak stránky jsou super. Jen tak dál.

ZIL 157 K

(Jiří Cimbálník, 10. 5. 2009 18:05)

Seřizování karburátorů na ruské technice mně začíná pomalu víc a víc bavit :-)Zkusím takhle na dálku - píšeš návěsovou soupravu , takže logicky máš tahač -kozla ZIL-157 K s karburátorem K 84 M a i výkonější palivový čerpadlo .Než se začne seřizovat karburátor je třeba seřídit předepsanou vůli ventilů a dotáhnout hlavy valců za studena 98 až 118 Nm momenťákem. Pak motor ohřát na 90°C a začít :
- úplně otevřít přívod vzduchu a otáčením nastavovacího šroubu nastavit škrtící klapku do polohy pro min.počet otáček motoru a pro volný chod. Pak zašroubovat seřizovací šrouby bohatosti směsi na doraz a povolit je o 1 otáčku.Načeš budeš otáčet seřizovacími šrouby bohatosti až to začne vynechávat ,potom šrouby o polovinu otáčky přitáhneš. Vyšroubováním seřizovacího šroubu škrtící klapky zmenšíš otáčky motoru na takový při kterých motor klidně běží bez vynechávání.Při náhlém otevření a zavření škrtící klapky se motor nesmí zastavit .Jestli se zastaví ,zvyš otáčky motoru zašroubování seřizovacího šroubu škrtící matky.
V jakém stavu máš svíčky a kabely k nim ? To auto bude cca 50 let staré a musí se projít vše .Další libůstka je seřídit zapalování - odhadni kdo to kdy dělal před Tebou ??To jsem se rozepsal - hodně zdaru.

ZIL 157

(Drak, 10. 5. 2009 15:51)

Prosím o radu, kde se dostat aspoň k částem dokumentace na ZIL 157, konkrétně mě nejvíc zajímá karburátor. Dávám dohromady návěsovou soupravu 9T22B, zákeřný muchy už mám vychytaný, zbývá mi doladit karburaci a bez nákresu jsem v koncích. Má to po přidání plynu výkonovou díru, u stojícího auta to má tendenci zdechat. Sólo tahač jede maximálně 40 km/h, se zapřaženým návěsem jsem rád, že se rozjedu. Za jakoukoli radu, nebo tip předem děkuju.

OT 93

(PavelSm, 29. 4. 2009 19:52)

A nebyly by už nějaké rozpracované informace o této technice, na kterách by se dalo dál zapracovat?


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18

následující »