Jdi na obsah Jdi na menu

 


Mazací plán obrněného transportéru BRDM2

V polední době (9/2008) se objevilo dosti nových majitelů vyřazených BRDM2-rch z AČR a tím se logicky množí Vaše dotazy na servis a údržbu těchto vozů - přikládám v přílohách orig.mazací plán ,který když se poctivě dodržuje ,zvýší životnost a funkčnost vozu na stav jak zamýšlel v prvopočátku výrobce. Často se setkávám s tím ,že nový majitel je spokojen s vizuální kontrolou stavů náplně v agregátech a už pramálo se zajímá jaké je staří těsnění,hadic,olejů,kapalin a maziv. Po určité době začínají na sebe oleje vázat vzdušnou vlhkost a životnost jde rapidně dolu ,když vůz cca 3x4 za rok má vydat ze sebe maximum při denní akci (kde nebude nouze o extremní oof-road a podobně) . Např. motorový olej OA-M7 ADX se v motoru T-813 mění po 12 000km nebo po 5 letech stání a min.km (a to je kvalitavně výše než běžný OA-M6AD). Není to levná záležitost ale bohužel k této technice to patří.