Jdi na obsah Jdi na menu

 


SKOT Klenová 2013

Nová kapitola fotek z právě proběhle akce SKOT Klenová 2013 . Po celoroční renovaci a ladění do formy ,   jsem se těšil na ostrý výjezd a pořádný výcvik v ovládání a řízení tohoto OT. Pozval jsem i další majitele a řidiče a kdo nakonec zvádl útrapy dnešního světa (zaměstnání, rodiny, tech.problémy) tak dorazil . Samotný přesun Praha - Benešov - Tábor - Písek - Strakonice -Klatovy - Janovice nad Úhlavou - VVP Klenová (245km) za volantem SKOTa byl teda zážitek . Cca po 50km jízdy není již problém dodržovat poměrně vyšší rychlostní režim a projíždění zatáček je paráda . Velitel vozu v interkomu poctivě hlásil všechny skutečnosti co viděl a cesta příjemně uběhla . Nicméně prasklý klínový řemen dynama (45km) a jeho výměna byla spíše provozní záležitost ...Doprovodný vůz V3S M2 R-3Sp byl v rychlosti  přesunu přiměřený partner k OT-64 a naše minikolona budila vcelku příznivé reakce při průjezdy obcemi.

První tři dny táboření pod silným  deštěm byly díky perfektnímu zázení na VVP Klenová bezproblémové (velký dík generálovy Standovy ! ) a jizdy v terénu nepostrádali adrenalin . Nicméně OT-64 obstálo na výbornou . Systém uzávěrek , dobrá kondice motoru a vhodný terén - to bylo to pravé . Další dny pod žhavým sluncem byly vcelku náročné . Při průzkumné misi s OT-64 R4MT  111 následovalo i nouzové odtažení do tábora a následná důkladná sborka palivové soustavy ( palivová nádrž byla děravá a byla vyměněna) . A to vše pod silnou  palbou sluníčka  a kontroly vrtulníků AČR :-)  Vojín Kouba by měl radost...

Tábor byl tvořen vozy V3S M1 R-3Sp , V3S M2 R-3Sp a V3S SPŠP a také chemiky z Hořovic s BRDM2-rch . Táborový oheň samozřejmně plápolal celé dny  ,  když dešť dovolil  ,  nicméně  vaření se v kuchyni místního útvaru ujal zahradník Václav a to nemělo chybu....

Konečný přesun směr Praha po týdnu byl proveden vozem P V3S SPŠP v doprovodu Milošovy V3S M1 , která pokračovala až k Hradci Králové . V těchto letních teplotách to byla výzva pro vozy i řidiče  :-) Nicméně bez MÚ dorazily vozy do svých domovských základen .

 

Komorní atmosféra , perfekní kolektiv ,nádherné prostředí a dokonalé stroje - co víc si přát...

V3S SPŠP najeto 480km  - bez závad

 OT-64 R2M najeto 350 km  - a závady se vyskytly tito : přetrhlý klínový řemen dynama , nefunkční regulátor napětí (asi následek toho řemenu) , dvě žárovky na palubní desce, a spousta nových zkušeností !!!!!!

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Přesuny

(Jiří Cimbálník , 28. 6. 2013 16:02)

Zdravím
takhle dlouhé přesuny s OT nejsou úplně běžná záležitost a předchází tomu docela důkladná příprava stroje i osádky . V mých podmínkách je možno takhle cca 3_4 x za rok někam vyjet více než 200km od domova. Tato akce v Klenové byla i vyjmečná tím , že jsem měl v akci celkem 3 vozy najednou .
Na OT64 jsem strávil po večerech v dílně cca 1 rok , abych mu věřil , že vždy dojede. Provozní závady jsou nevyhnutelné a tudíž je třeba být připraven jak ND tak nářadím . To vše vozím sebou :-)
Tu poruchovost bych rozdělil třeba na : vozy o které se někde stará jak nejlépe umí a ten zbytek , Není to nezničitelný stroj a stačí drobný unik vzduchu někde a je po jízdě .Cca po 80km jízdy jak když to OT někdo polije živou vodou - reaguje a jede jak velkej osobák . Rychlejší vozidlo v
ČSLA nebylo...

Přesun OT64

(Souky, 28. 6. 2013 13:03)

Jak často takhle jezdíte po ČR ? Jaká je poruchovost ? Když se ty OT vyřazovaly z armády , tak všude psali o šílený poruchovosti ...