Jdi na obsah Jdi na menu

 


Ohřívač motoru v BVP

Zajímavé zařízení na motoru BVP - ohřívač nebo ,,bufík" pro přípravu motoru ke spuštění a taky ho udržuje ve stálé pohotovosti ke spuštění. Ohřívač je tryskový , s kotelem ze žáruvzdorného plechu který je vmontován do olejové nádrže motoru a je k ní připevněn svorníky. Z teploty -20°C se chladící kapalina ohřeje na 70°C asi za 20 minut.Za hodinu provozu to spotřebuje cca 7-8 kg paliva.

Na níže vložených fotkách je vidět efektní plamen z kotle ohřívače . Je povolen maximálně na úroveň země , aby se nevracel zpět . Dá se to seřídit nastavením . Jinak po rozběhnutí ohřívače nedat kohout paliva na max. a trochu ho stáhnout.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

popis

(zdeněk, 30. 1. 2010 10:22)

jojo tak to ti funguje správně mě taky vyšlapuje jak hodinky...kamarádům jsem už několikrát trysku čistil nebo vyměňoval...a v armádě nesčetně krát...

ohřívač

(Zdeněk, 27. 1. 2010 20:59)

taky si myslím,že to kouří spíš jako ucpaný kamna,mě plamen nedosáhne na zem a ohřívač valí jako seřízenej autogen - dáli se to tak nazvat...

popis

(zdeněk, 20. 1. 2010 16:31)

tento plamen z výfuku bufíku je varovná znamení,svědčí o nesprávném hoření jež většinou způsobuje znečištěná tryska,palivo se pak nerozstřikuje do kotle ohřívače ale hoří přímo a jen ve výfuku s plamen šlehá pod korbu vozidla a tím se rapidně snižuje účinnost ohřívacš...