Jdi na obsah Jdi na menu

 


Řádění GM578M2 ve sněhu

S akcemi na sněhu se roztrhl pytel . Tyto podmínky co panují venku úplně svádí vyzkoušet kde jsou hranice vojenských vozidel - na fotkách je podvozek GM578 M2 v tunningové úpravě RS a za bedlivého dozoru druhého typu pásáka OT-90 M1. Fotky jsou velmi povedený a děkuji por.Petře za poskytnutí.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

RIADENIE

(PETER, 16. 6. 2010 8:20)

ZDRAVIM,MOHOL BY MI NIEKTO NAPISAT AKO S TATO MASINA RIADI?

Re: RIADENIE

(Alf_Daemon, 16. 1. 2015 20:54)

Technicky vzato - řadící páka mezi nohama, 5 rychlostí vpřed, jedna vzad, po stranách dvě řídící páky. Jejich zvedáním se brzdí pásy pomocí zařízení PSU a tím dochází k zatáčení. Zalomením horní částí řídící páky se pás zabrzdí zcela, takže dochází k otočení na místě.
Problém je při špatně seřízených PSU - vozidlo pak špatně reaguje na plynulé zvedání řídící páky a zoufalý řidič se snaží zatočit ze všech sil, aby nevjel do lesa :-) Většinou to pak zabralo až úplně nahoře, což taky nebylo ideální, protože došlo k prudké změně směru jízdy... Takže mé zkušenosti - řídí se to špatně, ale když vše funguje jak má, tak je to krásné svezení.

Re: Re: RIADENIE

(LUKY, 16. 3. 2015 9:53)

Já měl tu čest "géemko" neboli "dělo" řídit na vojně v Janovicích nad Úhlavou.Měl jsem to štěstí,že PSU na mojí mašině fungovalo naprosto parádně a citlivě,takže svezení to bylo fakt parádní a vždycky jsem se na to těšil.Ještě bych doplnil,že když se zalomily obě páky najednou a přesunuly do 1.polohy,fungovalo to jako redukce.Po přesunutí úplně dozadu,jako stavěcí brzda.Rychlosti-uprostřed 1 a zpátečka-vpravo 2-3,vlevo 4-5.z pohledu řidiče.

Re: Re: Re: RIADENIE

(LUKY, 16. 3. 2015 9:56)

Oprava-vzpomínám si teď,že redukce byly bez zalomení pák -jen se zatáhlo oběma najednou

Re: Re: Re: RIADENIE

(Radek, 24. 7. 2015 17:46)

Zdravím všechny,
pokud by měl někdo chuť starat se o tento přístroj a příležitostně s ním vyjíždět (tankový den), ozvěte se na: rb2001@seznam.cz , nebo tel.725379274