Jdi na obsah Jdi na menu

 


Dálkový přesun V3S R-3AMp

O víkendu jsem jel podívat na stejně postižené přátele do HK a na takovou akci vybrat vozidlo nebylo složité - jednoznačně kočár V3S R-3AMp.Nepřekročíte povolenou rychlost v obcích,perfektní rozhled,veškeré zázemí v nástavbě - ložnice nebo kancelář...Ideální kombinace. Nakonec v plánu byly i terénní jízdy a to V3S umí nejlépe.

Cesta Praha -Hradec 120km  trvá cca 3 hodiny a po cca 30km jak se veškeré olejové náplně prohřejí ,tak vejda reaguje jako každé moderní auto:-))Bylo pod 0°cC takže do poloviny i dečka na kapotě. Problém na cestách není až tak  s osobnímy vozy ale s kamiony - předjíždění nebo ,,myškování " na plné čáře nebo v obcích pro ně žádný problém - DĚS!!!Přitom by se od V3S s rychlostí 50km/h mohli učit.

Přes noc provedena údržba na PAJ-1 a konečně souprava je kompletní. Doma v dílnách přijde nový nátěr a po zkompletování naložit dvě náhradní kola pro BRDM2 jako hotovostní prostředek na akce. Zkusil jsem V3S i s PAJ v terénu .Vůbec není cítit ,že vzadu něco je a spíše odhadem přes zlomy v terénu a v hlubokých výmolech. V sobotu bylo vše zmrzlé na tvrdo a to nemají auta rádi.Vyzkoušelo se i zápřah za V3S 4x4 na níže uvedených fotkách.Moc pěkný.Počasí na focení super ale ta zima s větrem...

Cesta zpět do Prahy naprosto bez závad a v koloně s Tatra T813 6x6 a doprovodným Patrolem byla tak akorát pro svátečního řidiče jako já - najeto 267 km po silnici ,25km v terénu a noc s nářadím v ruce..Spotřeba po dotankování 81/l nafty je víc než dobrá. Jakmile se překročí rychlost 50km/h ,spotřeba vzrůstá .Do nafty přidávám i adektiva na 30 l  odměrku 1 x a při startování v mrazech je to znát.

Zkusil jsem vybrat pár zajímavých fotek .