Praga V3S PAD 1M
Asi nejznámnější varianta v ČSLA - pojízdná automobilní dílna typu 1 - modernizovaná na podvozku P V3S je základ pojízdných dílenských prostředků útvarů.Je určena pro běžné opravy a ošetření automobilní techniky.Souprava je tvořena P V3S se skříňí a jednonápravového valníkového přívěsu PAJ-1.Celková hmotnost je 9 300kg což není již málo a ještě hmotnost přívěsu PAJ-1 je 1 850kg. Ve voze je vzadu zvenku přístupná elektrocentrála ČSAB 4-3/1-400/231 o výkonu 4 kW.Ta sama váží 220kg.
Ve voze je spousta nářadí ,příslušenství a přípravků pro samostatnou činnost. Vzadu jsou 3 lůžka pro přespání osádky ve vůni oleje a nafty :-)))
Na snímcích je vidět i jeden velmi zachovalý a vybavený vůz nadšeného fandy voj.techniky.
Komentáře
Přehled komentářů
neuvěřitelný stav a obří množství origo náhr.dílů a nástrojů, prostě fantastické. Jediné, co lehce snižuje celkový dojem, jsou kanystry se současným NATO označením (F-67)
Automobilní dílna
(GaPa, 23. 11. 2014 22:27)Jen bych připomněl, že PADka měla plachtový přístřešek, který byl velice praktický, hlavně při vhodném (i špatném, i hezkém) počasí.
PAD 1
(petr, 22. 9. 2017 22:55)