Jdi na obsah Jdi na menu

 


Praga V3S PAD-1M2

Tak pár fotek pojízdné automobilní dílny V3S PAD - 1M2 typu 1 (modernizace č.2) ,která byla určena k technickému ošetření a běžným opravám techniky :

- R-V3S

- T- 813

- R- 815

- UAZ - 469

- OT - 64 SKOT

- BRDM2

 na které byla vybavena přípravku na opravu.Přípravky jsou uloženy v dílně v regálu s paletami a v přívěsu PAJ-1S ve velkých bednách BUS.Přívěs PAJ-1S se součástí dílny PAD-1M2.Pracovní prostor skříně je rozdělen na dílenský prostor a kabinu pro uložení svářečky.Ve výbavě je taky  elektrocentrála ČSAB 4-3 /1-400/231 o výkonu 4kWs kmitočtem 50hz.

- trojfáze 400/231V

-trojfáze 231/134V

-jednofáze 231 V

Tahle elektrocentrála váží 220kg.

Pro účely fandů a majitelů vojenské techniky,je tohle  ideální verze na opravy jejich veteránů při přesunech. Nicméně vozy nejsou již nejmladší ,zpravidla byla provozní u útvaru,nářádí opotřebováno nebo rozkradeno ,takže na takové dílně bude práce více než dost to dát do přijatelného stavu.A spaní ve skříňi plné zápachu od olejů a nafty nebude také to nej.. pro rodinné příslušníky na srazech.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Skriňa PAD

(Richard, 25. 9. 2011 17:47)

Neviete mi povedať koľko môže vážiť prázdna skriňa z V3S. Ďakujem

poradte

(drak, 15. 6. 2008 19:04)

poradí mi někdo jak se zapíná ten agregát na el.a kolik to dává proudu?díky