Jdi na obsah Jdi na menu
 


Praga V3S Valník 4x4

Tak to jsem zvědav co na tohle vozidlo řeknete ??

Tenhle kus pochází z desetikusové série   prototypu V3S 4x4 od výrobce . Prý se s tím počítalo jako s tahačen nějakého menšího děla a na korbě bedny s municí - bez záruky.

Existují k tomu i výrobní dokumentace s výkresy ,tak snad to klapne a něco z toho zde uvedu .Majitel se snaží vůz uvést do původní podoby z vraku ,jak ho získal.

Při sobotní zkoušce na všechny překvapil svojí agilností a průchodností - fakt super ! Úplně idelní na všechny akce a práce v klubu - naviják je plně funkční a plachta je již také v garáži. Motor,kabina,převodovka jsou stejný ,jiný jsou kardany a nápravy jsou mezi sebou totožné.

Kdybyste něco někdo více věděl o tomhle typu ,podělte se s námi o info .

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

V3S 4x4

(Martin, 1. 5. 2014 17:36)

Z Pragovácké továrny NIKDY oficiálně nevyjel ani jeden kus dvouosé V3Sky,která by byla postavena se zvlástním typovým označením a měla své tovární výkresy...každá varianta podvozku musela být oznažena jiným číslem..jak tomu bylo třeba v té době u 3osé varianty Tatry 128 (T-130) a nebo dvouosé s tupláky (T131)...pokud si armáda nebo nějaký útvar objednal 1O podvozků a sami si je v dílnách upravili a nebo to zadali nějaké ,,renomované´´ firmě...tak je to možnost...ale Pragovácký výrobek to prostě NENÍ...kdyby někdo měl fakta černé na bílém...rád se s nimi pochlubí...takže asi tak a nebo se majitel dobových dokumentů bojí vyzrazení státního tajemství?...no ani bych se nedivil...komáři se co neviděl opět dostanou k moci...a to by nenechali jen tak bez povšimnutí :D
a poslední detail samotný popisek V3S 4x4 je takový nesmysl,že to musí pochopit i malé dítě... štítek ,,originálu´´ by měl mít rozhodně jiné označení ... logicky V2S :D

Re: V3S 4x4

(maniak, 3. 10. 2014 9:03)

proč by to mělo být V2S, když to byl třítunový speciál?

Re: Re: V3S 4x4

(Pepa, 23. 9. 2017 21:28)

Jak to může být 3 tunový speciál když to uveze s těmi péry cca 1 tunu?:)

Toto nikdy z fabriky nevyjelo. Jak již píše Martin.

(Pepa, 23. 9. 2017 21:24)

Vážení, pokud znáte PVS, víte, že nikdy neměla pákové tlumiče na zadních nápravách, nápravě, dále dle fotek, je to rám ze skříňové PVS, dále vzadu jsou péra zepředu na patkách které jsou normálně vepředu nýtovány, zde sešroubovány, no a tyto péra zepředu nemají nosnost, tudíž na korbu by se moc nenaložilo. Toto rozhodně není oficiální jakýkoliv výrobek Pragy ani jiné fabriky. Je to prostě doma dělaná zajímavost asi jako PVS 4x4 truck trial. Hezký den Všem. Pepa:)

je to ona?

(Pavel, 9. 2. 2016 15:33)

před 10ti lety jsem bral od kluka od Pardubic kabinu na V3S měl V3S plný dvůr a tohle měl v garáži jako unikát jméno nevím kontakt už nemám. zajímalo by mi jestli je to ona nebo jiná. Je moc pěkná .. gratuluji

dotaz

(Jiřik, 10. 3. 2015 22:54)

Zhruba před 15 ti lety jsem v bazaru někde kolem Davle viděl dvě vozidla,tvarem jako Hakl.ale dvouosé-kolové.Po telefonu mi majitel řekl že je to PRAGA V2S .V té době chtěl 20 tis za kus prý jako za šrot.Zná někdo V2S?

dotaz

(Jiřik, 10. 3. 2015 22:53)

Zhruba před 15 ti lety jsem v bazaru někde kolem Davle viděl dvě vozidla,tvarem jako Hakl.ale dvouosé-kolové.Po telefonu mi majitel řekl že je to PRAGA V2S .V té době chtěl 20 tis za kus prý jako za šrot.Zná někdo V2S?

Vyrobni dokumentace

(Pavel, 3. 4. 2014 0:36)

Dobry vecer,
vy mate vyrobni dokumentaci k tomuhle kousku?

Pavel

praga v3s 4x4

(dolik, 8. 9. 2009 17:57)

Ahoj, myslíš že se dochovalo více kusů???